purjo Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Hello alla.. Nu är det såhär att jag gillar en tjej, väldigt mycket.. Men jag vet inte om hon gillar mejj, hon kanske gör det men jag vet inte riktigt.. Men grejjen är det att jag vill få reda på om hon gillar mejj också..Men jag vågar och vet inte hur jag ska säga.. Varje gång jag ska säga något till henne så blir det bara fel typ varje gång.. Jag blir så grymmt nervös av hela alltet.. Så nu behöver jag er hjälp med vad jag kan säga och nått tips på hur jag kan våga mer och mer.. Vi e rätt så bra kompisar jag och hon, och hennes kompisar e ja typ lite kompis med också och jag tror att hon vet att jag gillar henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag kan erkänna att jag också är feg och snarare väntar tills den jag är kär i blir kär i mig. Men jag brukar: Var snäll mot den personen och kanske få den att skratta nån gång. Men om hon vet att du gillar henne så kan du inte ta så stora risker. Det är bara att köra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Så har jag också tänkt, men jag vågar inte och vet inte vad jag ska säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Gå fram o spotta ur dig det. Vad har du att förlora? Antingen gillar hon dig eller så gillar hon dig inte. Hoppas du tar del av ovanstående ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Men jag vet inte vad ja ska säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Men jag vet inte vad ja ska säga.. säg: Tjena baby ska vi hångla ;) Nje men va f*n så j*vla svårt kan det inte vara gå bara fram o säg hej jag gillar dig o sen löp därifrån som en kåt älg om du nu föredrar et. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Men jag vet inte vad ja ska säga.. Hahahaha! Som en kåt älg. Haha! :P Jaa. Satsta på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Ja, lätt som en kåt älg var det ja ;D Vad ska jag göra senn om ja vågar stå kvar å inte springer iväg som en kåt älg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Ja, lätt som en kåt älg var det ja ;D Vad ska jag göra senn om ja vågar stå kvar å inte springer iväg som en kåt älg? Hehe. Snacka om Bra =P Börja hångla me hon? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Tjejer brukar typ gilla att prata, men inte om spel och film (oftast) prata om vardagliga saker, som typ om dom ska göra nåt på helgen eller vad dom gillar att göra på fritiden eller vad dom håller på med i skolan... Om du vågar, så kan du ge henne en kram innan du går därifrån. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Men om hon inte känner samma sak, vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Då kan det ju bli så att hon berättar för sina tjejkompisar (om hon är taskig) Och annars är det bara att fortsätta vara schysst tills hon sitter på kroken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.