Hoppa till innehåll

Vågar Inte..

Rekommendera inlägg

Hello alla..

Nu är det såhär att jag gillar en tjej, väldigt mycket.. Men jag vet inte om hon gillar mejj, hon kanske gör det men jag vet inte riktigt..

Men grejjen är det att jag vill få reda på om hon gillar mejj också..Men jag vågar och vet inte hur jag ska säga.. Varje gång jag ska säga något till henne så blir det bara fel typ varje gång.. Jag blir så grymmt nervös av hela alltet..

Så nu behöver jag er hjälp med vad jag kan säga och nått tips på hur jag kan våga mer och mer..

Vi e rätt så bra kompisar jag och hon, och hennes kompisar e ja typ lite kompis med också och jag tror att hon vet att jag gillar henne..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan erkänna att jag också är feg och snarare väntar tills den jag är kär i blir kär i mig.

Men jag brukar: Var snäll mot den personen och kanske få den att skratta nån gång.

Men om hon vet att du gillar henne så kan du inte ta så stora risker.

Det är bara att köra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tour

Men jag vet inte vad ja ska säga..

säg: Tjena baby ska vi hångla ;)

Nje men va f*n så j*vla svårt kan det inte vara gå bara fram o säg hej jag gillar dig o sen löp därifrån som en kåt älg om du nu föredrar et.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Tjejer brukar typ gilla att prata, men inte om spel och film (oftast)

prata om vardagliga saker, som typ om dom ska göra nåt på helgen eller vad dom gillar att göra på fritiden eller vad dom håller på med i skolan...

Om du vågar, så kan du ge henne en kram innan du går därifrån. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...