housemaster Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 jo jag hackar super mario world med ett program som heter lunar magic jag har just nu ett litet projekt att ändra dom flesta banorna jag skickar bilder och filmer senare. till moderatorerna: 1 lås tråden om ni vill 2 jag postade den i grafik och programmering för det är ett hack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 använder det programmet också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Vad ska man med det programmet till om det är olagligt att ladda ner ROMs? Kan man få i det i ett SNES, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) han utannonserar inga roms men programmet är till för roms. här är mitt första hackade lvl: Redigerat 3 Maj 2007 av cyber-fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Det är ju det jag menar! Man kan ju inte köra programet utan en ROM! Det i sin tur uppmanar ju folk att ladda ner olagliga saker. Altså blir det hela olagligt i slutändan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) nej man får ju leta upp romen själv så man får stå för vad man gör EDIT: man får ha roms om man har orginalet av spelet och jag har orginalet av super mario world Redigerat 4 Maj 2007 av cyber-fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Jag har gjort ett Super Mario Bros hack(räknas det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 ja det räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Det heter scripta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 jo jag hackar super mario world med ett program som heter lunar magic jag har just nu ett litet projekt att ändra dom flesta banorna jag skickar bilder och filmer senare. till moderatorerna: 1 lås tråden om ni vill 2 jag postade den i grafik och programmering för det är ett hack. Inget hack inget script med det.Du ändrar bara olika HEX's i romfilen med Lunar Magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.