JonteFire2 Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 hur får man in horor i bilen? :o ok, men hur tutar man då? och föresten kunde du ju ha pausat när din pappa kom in :meddum: smarto? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 när man klarat sista uppdraget (tror jag) i filmstudion kan man åka hiss upp i en byggnad och hoppa igenom fönster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 hur får man in horor i bilen? :o 1: jag var ung och dum (vilket jag fortfarande är, men jag var mer förr) 2: orka pausa spelet, då måste man ju gå till audio-options för att kunna fortsätta lyssna på musiken, förresten känns det mer realistiskt att bara köra av vägen och strunta i att pausa. Läs manualen/ kolla på options -.- så ser du alla kommandon, du kan lära dig en hel del genom att göra det. Tryck på L3 så tutar du, och säg inte till mig att du inte vet vad L3 på kontrollen är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 ok, över till frågan nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 göra en GRAB :cool: horor-,- :bah: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg