Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Behäver hjälp, är på piratbåten, men förstår inte hur man ska göra för att få tag i bomberna. Det går inte att svinga sig till den andra sidan, hur ska man göra för att lyckas ta sig över? Tacksam för snabba svar! du kan stanna repet med R:knappen sen kan du byta riktning
Deku Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 gå så långt ner du kan på alla rep sen byter du riktning mot nästa rep och svingar fram och till baka tills du kommer i en snabb nog fart och sen hoppar du mot det och gör samma sak igen tills du kommer över.
zelz Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Kan någon hjälpa mig att ta mig över det stora hålet i vatten ruinen, jag ska få med mig en sten staty över hålet.
zelz Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Det är en ruin med ett högt torn som man åker in i med båten, där inne (i en av dörrarna) ska man ledsaga statyer och ställa dom på ett visst ställe (i ett runt rum) Jag kan inte komma på hur man får med sig den andra statyen. Hoppas någon förstår :o Jag tror att det heter Tower of gods
KazeN Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 hm, andrta statyn säger du? jag tror du ska först leda den genom glas labyrinten, sen ska du plocka upp den och hoppa över hålet.
Thunder Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2004 Klar med det vad ska man göra när man klarat den klonade ganon
shacti Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 menar du Phantom Ganon i Ganons tower? isåfall ta hans svär(han tappar det när han dör) och slå mot den väggen där det är en sån där symbol
HAB Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 menar du pup ganon eller phantom ganon det här http://www.gamehiker.com/zelda/char/phantomganon1.jpg är phantom ganon och det här http://www.zeldauniverse.net/games/z10/bosses/ganon.gif är puppet ganon
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 jag gillar inte grafiken på tww! för tecknat tycker jag!
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Skrivet 1 Mars 2004 jag gillar inte grafiken på tww! för tecknat tycker jag! Tycker också det, men jag tror vissa iallafall tycker det är bra. Det var nog en chansning av nintendo att göra spelet. B)Åter till ämnet.
Rekommendera inlägg