Ninomi Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Tjena, hur många här har kamera i sin mobil? minst 90% Varför ska man egentligen ha en kamera i en mobilTELEFON. Egentligen uppfanns mobilen för att kunna komunicera lätt utan sladdar och sk*t. Sen helt plötsligt är mobil utan kamera helt "ute". Okej, jag har kamera i min mobil och okej jag använder den ibland. Men vem kom egentligen på det där med mobilkamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 hmm, varför ska man inte ha det igenteligen? Jag menar. det är mycket mer praktiskt att bara behöva ha med sig en mobil istället för både en mobil och en kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 En bättre beskrivning för mobiler nuförtiden; "Multimediamaskin med inbyggd mobilfunktion" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 En bättre beskrivning för mobiler nuförtiden; "Multimediamaskin med inbyggd mobilfunktion" Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jag såg en som hade en mobil som såg ut och fungerade som en videokamera! :blink: Snart kommer mobiler som ser ut och fungerar som datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jag såg en som hade en mobil som såg ut och fungerade som en videokamera! :blink: Snart kommer mobiler som ser ut och fungerar som datorer... Som den där nya Nokia N någonting. "It´s what computers have become". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 (redigerat) Jag såg en som hade en mobil som såg ut och fungerade som en videokamera! :blink: Snart kommer mobiler som ser ut och fungerar som datorer... Jag, jag skulle gärna ha en lite plåtlåda i fickan! Men, snälla nån, var är tekniken på väg egentlingen? Snart kanske man kan teletransportera sig till varandra genom mobilerna. Redigerat 12 Maj 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jag såg en som hade en mobil som såg ut och fungerade som en videokamera! :blink: Snart kommer mobiler som ser ut och fungerar som datorer... Mm, fast det är ju ändå en bra grej. :) Man säger ju faktiskt knappt mobiltelefon längre, man säger bara mobil. Det säger ju ett och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 haha på min mobil så kan man typ sms:a ringa och spela spel på xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Som på massor andra.. Men det är skit bra med kamera på mobilen tycker jag ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Min gamla T610 har bara 1.3 megapixel xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Min gamla T610 har bara 1.3 megapixel xD min har 2mp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.