Eric_H Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Det förra Diamond suger, har det. Glömde att jag också har en översatt version av det Japanska Pokémon Green. Det är ju helknäppt! Även fast det är engelska fattar man inte ett dugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Det finns ju amerikansk version av Pokemon Green. Sen har jag också sett Pokemon Green i storbrittanien, märkt med PAL. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 fast det är ju likadant som pokemon red egentligen. Har också Pokémon Orange. Tråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Mitt Gold funkar fortfarande inte hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 fast det är ju likadant som pokemon red egentligen. Har också Pokémon Orange. Tråkigt... Är inte det. Det är olika sprites. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Ja, men handligen och så. Rotade igenom mina lådor idag, och märkte att jag hade ShinyGold! Skitkul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WHITE_KING Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 vill ni veta hur man skafar shinygold till datan :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Är det olagligt??? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Nej,det är en hack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 de flesta fake e ju olagligt men de säljer dem ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Det är ju lagligt i Sverige om inte jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 ja men chaos black kan man bara köpa utom lands eller på nätet o utomlands är det inte lagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg