Crys Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 på wow när jag ska ladda ner addonnen i spelet så står det : data for next patch not avable snälla hjälp mig!!! :( :( :( Om du menar när du ska aktivera addonset kan det vara för att den inte är för den senaste patchen. Vilken addons är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackmaster11 Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 info panel har testat 2stycken addons likadant :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Då gör du fel när du packar upp den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackmaster11 Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 vad gör jag för fel ge mig en guide så ska jag se vad jag gör för fel tack-tack för att du hjälper mig :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Här är Info Panel: http://wow.curse.com/downloads/details/10833/ Sen följ detta: 1: Ladda ner addons från tex http://wow.curse.com/downloads/addons/ Det måste vara för den senaste patchen. 2: Packa upp filerna till skrivbordet med tex WinRaR http://www.win-rar.com/download.html 3: Nu kommer det komma fram filer/mappar på ditt skrivbord, dra domma mapparna / filer till World of warcraft mappen. 4: World of warcraft mappen hittar du i: Den här datorn > Lokal disk (C:) > Program > World of warcraft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackmaster11 Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Tack ska testa I Morgon skriver om jag inte lyckas :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 lyckades du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 ladda ner lightheaded och tomtom så får ni en addon i quest loggen som berättar vad ni ska göra och tomtom samarbetar med lightheaded och skickar coords dit man ska. väldigt bra tjänar mycket tid och du kommer levla fortare. Men jag har läst nånstans att man inte får nämna andra sidor. men får man göra det här? Han som var öfrst ut med guiden skrev ju cursegaming så får man göra det så skriver jag hemsidan (vill inte bli varnad) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackmaster11 Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 åååååå typsik vår dator krasha och vi köpte en vista på den finns det inte något som heter flytta filerna och jag fattar ingeting md winrar har installerat men vad ska man göra sen snälla hjälp mig :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 ladda ner lightheaded och tomtom så får ni en addon i quest loggen som berättar vad ni ska göra och tomtom samarbetar med lightheaded och skickar coords dit man ska. väldigt bra tjänar mycket tid och du kommer levla fortare. Men jag har läst nånstans att man inte får nämna andra sidor. men får man göra det här? Han som var öfrst ut med guiden skrev ju cursegaming så får man göra det så skriver jag hemsidan (vill inte bli varnad) :( Man får länka andra sidor, bara det inte är för reklam eller personlig vinning. §3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. T.ex. REF-länkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 (redigerat) ladda ner lightheaded och tomtom så får ni en addon i quest loggen som berättar vad ni ska göra och tomtom samarbetar med lightheaded och skickar coords dit man ska. väldigt bra tjänar mycket tid och du kommer levla fortare. Men jag har läst nånstans att man inte får nämna andra sidor. men får man göra det här? Han som var öfrst ut med guiden skrev ju cursegaming så får man göra det så skriver jag hemsidan (vill inte bli varnad) :( Man får länka andra sidor, bara det inte är för reklam eller personlig vinning. §3.6 - Du får aldrig skriva en länk som gynnar dig eller någon annan. T.ex. REF-länkar. oh ook skriv wowinterface ^^ skriv bara wowinterface försök inte .com då kommer du nån annanstans Redigerat 12 Mars 2008 av Dextrozol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag har typ alltid undrat tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg