Gäst wAcko Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Jag tror att man får leva i sin egen dröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 man ruttnar med tiden trots alla konserveringsmedel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 men asså,det känns väl lite konstigt att inget händer.Liksom det måste det.Tänk att allt bara är svart.Nej,nånting händer,kanske man blir en helt ny människa fast man inte vet det.Tänk om vi har levt massa gånger innan men vi vet det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Jag tror de kommer bli svart, men hoppas på ngt efter döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 allt har ett slut även fast jag är en övertygad ateist så hoppas jag ändå att jag har fel, skulle välja en himmel över.. inget faktiskt :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Nah, är jag inte så säker på. Himlen hade varit tråkig. Hellre då att inget händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Det skulle vart lebbigt om man bara ser svart permament. Men det värkar rätt ologiskt om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Du SER inte. Ditt syncentra fungerar inte. Du kan ju inte tänka eller göra någonting. Därför kan du inte heller SE svart. Det går inte att tänka sig eftersom vi alltid känner eller tänker något. Men det är precis som att vara döv. Om vi vore döva skulle vi omöjligt förstå hur det är att kunna höra, för vi har aldrig någonsin upplevt det. Men likväl är det möjligt att höra. Så då är det väl inte på något sätt ologiskt att inte kunna tänka eller känna? Redigerat 21 November 2007 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 När man dör så försvinner man bara, piff poff borta. Precis som innan man föddes, man finns helt enkelt inte. Dock så har jag märkt att de flesta idéerna i denna tråd är totalt oseriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 När man dör så försvinner man bara, piff poff borta. Precis som innan man föddes, man finns helt enkelt inte. Dock så har jag märkt att de flesta idéerna i denna tråd är totalt oseriösa. Alla kan väl få tro vad de vill? :huh: Chainsawkitten: Jag menar mer att det är helt "ingenfärg" man "ser" som värkar rätt ologiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Ingenting händer, du upphör, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 När man dör så försvinner man bara, piff poff borta. Precis som innan man föddes, man finns helt enkelt inte. Dock så har jag märkt att de flesta idéerna i denna tråd är totalt oseriösa. Alla kan väl få tro vad de vill? :huh: Chainsawkitten: Jag menar mer att det är helt "ingenfärg" man "ser" som värkar rätt ologiskt. Ologiskt? Varför? Om inte din hjärna fungerar kan du ju inte känna eller tänka något. And so simple is that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.