Scarlet Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Hej! :) Är det någon här som kommer att skaffa home? :D Det värkar ju vara så coolt :D (utsäkta om en liknande tråd redan har skapats.) :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Om jag köper ps3 det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Ja Det är ju bra det med :) Men kostar det att ladda ner möbler? Det borde det för att alla kan ju inte ha värsta galna biljadär lya xD Men det kanske är gratis ändå :S Det unika är väl att kunna möblera stället då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle179 Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Ja Det är ju bra det med :) Men kostar det att ladda ner möbler? Det borde det för att alla kan ju inte ha värsta galna biljadär lya xD Men det kanske är gratis ändå :S Det unika är väl att kunna möblera stället då :P Det är gratis med möbler men det finns speciella möbler som kostar lite.:) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Ooo Vad nice! :D Tur/hoppas inte att det inte är som på habbo hotel xD Värsta plånboks parasiten ju xD :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 mm, men jag kommer inte bli så aktiv på home då menmen, 1 timme veckan bliret nog. va gött att man inte behöver betala för typ alla möbler :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Spel tider eller? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 näpp :D.. Jag får spela dator och så hur mkt jag vill. Men jag vill också ha tid att göra annat. Men vad kan man göra på det? är det ganska verkligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Ojdå... Fullspäckat schema eller? xD En timma i veckan :P Jag har för mycket fritid Haha Så jag kommer att lira ps3 24/7 :D (Kanske den första och andra dagen) Men sen när man vant sig lite så blir det väl normala speltider :P Man vill ju inte att det sociala livet går åt h*lvete xD Fast det har redan gjort det lite men... Jag kommer ändå spela Home mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Asså vad gör man när man spelar Home ens? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 habbo hotel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Aa Nästan som det... Bara myyycket mer advancerat och såklart... Billigare! Inge svindlare här inte ;P Inte vad jag tror :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.