Walrein_Master Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Jag gillar nog Fox/Falcon banan bäst den är dom är i grottan eller nåt :P ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burger_king_mannen Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 hyrule temple är min favorit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskis96 Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 hyrule tempel för den e så stor :cool: :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Hyrulr Temple :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Hyrule Temple är för stor, ja. Svårare att KO:a där. Det gör det ju roligare om man spelar med kompisar, att man inte slår ut dem direkt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Great Bay eller Final Destination Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Eftersom jag har så många kan jag göra ett par listor. Bäst musik: 1. Venom 2. DK Jungle 3. Brinstar Depths 4. Fountain of Dreams 5. Fourside Snyggast: 1: Brinstar Depths 2: Hyrule Temple 3: Big Blue 4: Final Destination 5: Poké Floats Roligast att spela på: 1. Hyrule Temple 2. Poké Floats 3. Brinstar Depths 4: Big Blue 5: Pokémon Stadium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megii Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Poké Floats är en rolig bana, som alltid är i rörelse. Jag gillar också Pokémon Stadium. Jag diggar banor som ändrar form. Men min favorit bana måste nog vara Hyrule Temple, det är mindre chans att man ramlar ut från banan där. Så jag säger Hyrule Temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Hyrule temple för fienderna brukar inte slå ut mig så långt men det brukar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Hyrule Temple därför att den är så stor och rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rex Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Hyrule Temple ÄR BEST!!! :medieval: MED LINK ;) rex <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Jag tycker att Final Destination och Pokemon Stadium (osäker på om det är namnet på banan) är de roligaste banorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg