bananaphone Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Ja, det finns ju en massa anvnändare som inte har gjort något inlägg alls borde inte de plokas bort för de tar ju upp namn som andra kanske vill hetta. Då kanske det kan vara så här: att om man inte har gjort ett inlägg på ca 1½ år så plokas användaren bort. så att någon annan kan hetta det istället. Skriv gärna vad ni tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Bra idé. Många inaktiva medlemmar som inte ens har skrivit 10 inlägg på flera år. Borde rensas lite kolla bara i medlemslistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Ja det skulle skapa lediga namn. Borde som sgat finnas en sådan gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Tycker att det ska komma isåfall en "Snart blir du raderad" majl till e postadressen som är registerad för dem som inte skrivit på. 1 år säger vi :D. Då om dom inte skriver minst 5 inlägg innom 3 dagar (eller nått) så blir dom raderad. Så tycker jag att de kan vara :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Det låter som en bra idè, jag tycker det ska införras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 En av de sämsta ideérna jag har hört, vi säger att nico@ blir inaktiv, sen raderas han, sen så ändrar man användarnamn till nico, då kan man lossas att man är den före detta moderatorn, det skulle bara leda till en massa krångel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 En av de sämsta ideérna jag har hört, vi säger att nico@ blir inaktiv, sen raderas han, sen så ändrar man användarnamn till nico, då kan man lossas att man är den före detta moderatorn, det skulle bara leda till en massa krångel.. Exakt! skulle inte kunna ha sagt det bättre själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Det låter som en dålig idé. Tänk om jag skulle gå och skaffa mig ett liv eller ligga i koma i ett år eller så, och när jag sedan kom tillbaka hit så är min användare raderad! Grejen är ju då att man inte gärna bara kan göra en ny profil, och om man skulle kunna det, så skulle det här bli en spammers paradis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 (redigerat) Håller med! Finns ju många som har namn andra aktiva användare vill byta till. Har man iallfall inte varit inloggad på över ett år tycker jag att man borde bli borttagen. @Kishuna: Spelar väl ingen roll om man inte skrivit ett par tusen inlägg eller så? Har man däremot loggat in en gång och bara skrivet nåt inlägg kvittar det. Och det där med koma var väl lite att ta i? ;) Redigerat 15 Maj 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Väldigt bra idé Bannad;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) hmm, bra ide men jag tror nog att det ska vara som OneDream sa, fast istället för 1 år, 3 år. Redigerat 16 Maj 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 En stor del har konto för att skriva kommentarer & skicka in fusk och göra andra saker på själva sidan. Så det är ingen bra ide att radera folk som är inaktiva i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.