Hoppa till innehåll

Borde Inte Dem Som Inte Skrivit Inlägg På Flera År


Rekommendera inlägg

Ja, det finns ju en massa anvnändare som inte har gjort något inlägg alls borde inte de plokas bort för de tar ju upp namn som andra kanske vill hetta. Då kanske det kan vara så här: att om man inte har gjort ett inlägg på ca 1½ år så plokas användaren bort. så att någon annan kan hetta det istället. Skriv gärna vad ni tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst OneDream

Tycker att det ska komma isåfall en "Snart blir du raderad" majl till e postadressen som är registerad för dem som inte skrivit på. 1 år säger vi :D. Då om dom inte skriver minst 5 inlägg innom 3 dagar (eller nått) så blir dom raderad. Så tycker jag att de kan vara :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En av de sämsta ideérna jag har hört, vi säger att nico@ blir inaktiv, sen raderas han, sen så ändrar man användarnamn till nico, då kan man lossas att man är den före detta moderatorn, det skulle bara leda till en massa krångel..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

En av de sämsta ideérna jag har hört, vi säger att nico@ blir inaktiv, sen raderas han, sen så ändrar man användarnamn till nico, då kan man lossas att man är den före detta moderatorn, det skulle bara leda till en massa krångel..

 

Exakt! skulle inte kunna ha sagt det bättre själv!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det låter som en dålig idé.

Tänk om jag skulle gå och skaffa mig ett liv eller ligga i koma i ett år eller så,

och när jag sedan kom tillbaka hit så är min användare raderad!

Grejen är ju då att man inte gärna bara kan göra en ny profil,

och om man skulle kunna det, så skulle det här bli en spammers paradis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med! Finns ju många som har namn andra aktiva användare vill byta till. Har man iallfall inte varit inloggad på över ett år tycker jag att man borde bli borttagen.

 

@Kishuna: Spelar väl ingen roll om man inte skrivit ett par tusen inlägg eller så? Har man däremot loggat in en gång och bara skrivet nåt inlägg kvittar det. Och det där med koma var väl lite att ta i? ;)

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...