Hoppa till innehåll

Borde Inte Dem Som Inte Skrivit Inlägg På Flera År


Rekommendera inlägg

Gäst Bisuta

Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar.

 

Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket.

 

Ja, men det måste väl finnas något sätt att inte få dem IP Bannade? -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En stor del har konto för att skriva kommentarer & skicka in fusk och göra andra saker på själva sidan. Så det är ingen bra ide att radera folk som är inaktiva i forumet.

 

De som inte är aktiva alls, då? Som kanske inte varit inloggade på två år?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är en ganska dålig ide, men det är bara för att jag själv har en vana av att vara inne på fuska en period och sedan totalt strunta i fuska när det inte händer ett dugg här för att sedan återvända igen. Jag vill kunna komma och gå som jag vill.

 

Samma här!

 

Det är klart man vill komma och gå som man vill, utan att men raderas efter 1 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar.

 

Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket.

 

Varför ska man ens försöka hitta ett sätt att inte bli IP-bannad, själva förslaget är dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar.

 

Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket.

 

Nej tyvärr, det sker inte automatiskt. Admin måste gå in på ett ställe och fixa det när han har tagit bort användaren.

 

Dock så kan han ju också ha något script.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

ja tycker vi tarbort alla som inte vart inloggade på fuska på 2 år

 

Dålig idé!

Föreställ dig, en seriös medlem med över 1000 fusakrank. Slutar för ett tag och när han kommer tillbaka så kan han inte logga in. Inte bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...