Oddset Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Har startat en eller två ordtrender i min vänskapskrets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Har skapat några musik och ord trender i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Hahaha, började spela det kända "kaninspelet" med några kompisar. Får se om det leder ngn vart. För er som inte vet vad Kaninspelet är skickar jag en länk. KANISPELET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Jag startade trenden att ge fingret till snuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Mortal Kombat-trenden. Toasty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2008 Skapade ett par trender på min låg/mellan-stadie skola: -www.fuska.se -Säga "Hora" -Säga "Vad Tokigt" -Säga "Använda NES-emulatorer" -"Fuck-you X" Och "Fuck-you Snurr" xD Och några fler, som jag inte kommer på just nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 lol och noob säger typ alla i min klass nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 I trean eller fyran började jagha snelugg...sen började alla killar ha det :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 snikar byxor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jag uppfann häng-modet och även mössainomhus-modet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Jag uppfann häng-modet och även mössainomhus-modet.säkert? lol, jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Jag startade trenden att ge fingret till snuten. Vad är det för trend? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.