Karamba Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 När kommer Black temple, Netherwing, Mount hyjal so on patchen? den stoora patchen ..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Tror att den släpptes i USA idag så kommer förmodligen nästa vecka. Inget jag är säker på men jag hoppas att den kommer snarast, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Den har inte släppts i USA än - patchar släpps på tisdagar där, dagen innan EU. Troligtvis får vi den nästa vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Okej kan nog stämma, såg en text på blizz forum där det stog ungefär 16 May are you prepared? blalbalblalblabla Illidans trailer blablablablabla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Det är hemligt. Blizzard har inte uppdaterat klart allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Patcherna uppdateras ju på onsdagar i EU och Blizzard håller ju allt hämligt dom skitarna så dom kan komma när som hellst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Patchen kommer imorrn, bara så ni vet - US fick den idag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Vad kommer med patchen? Blir man nerfad eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 (redigerat) jo det stod nått om att den kommer imorron (onsdag) på info när man startar wow edit: Nu har den nya patchen kommit :D men min server är fortfarande nere :( Redigerat 23 Maj 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Jag kan inte komma in op min privateserver :( lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Jag kan inte komma in op min privateserver :( lol det är för att din privat server är gjord för en anna patch, men snart kommer det säkert nått nytt som gör att det går också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Vad kommer med patchen? Blir man nerfad eller? Som många andra patchar så händer det en del med klasserna. Men i den här patchen boostas nästan alla epics gentemot blues. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg