Dezen Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Nu vet jag exakt hur det känns iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Man brukar svettas i händerna, hjärtat slår enormt mycket, fjärilar i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Jag älskar min pojkvän men fjärilar i magen har jag aldrig känt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 ställ dig vid toan åå hö o tänkpåhenne så kan det hända nått sädu! min 3männing gjorde detta! o han aär inte den fräshaste direkt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Due ä nogg dän mässt duckyita po sväsnka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insparion Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Det vet man bara. Du känner det. Precis som mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Deprimerande... -_- Var bara dig själv tills du får bruden att falla för dig. Strunt i vad som händer i din kropp, man kommer ingenstans av att stanna upp och tänka hela tiden. Var dig själv så kommer det gå bra. Ibland är det bra att inte tänka för mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Det är som sagt väldigt svårt att definiera ordet kär och om man är det. Jag kan säga att jag tycker ungefär 90% av gymnasiets tjejer är snygga där jag går. (dåligt att använda % när det gäller antal) Är jag då även kär i 90% av skolans tjejer? Svår fråga faktiskt, men det kan ju vara så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Jag har gett upp, lyckas alltid bli bästis med killen som alla tjejer gillar.. Så jag har ingen chans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Dezen behöver psykolog ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag har fått psykolog hjälp nu, det hjälpte lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Som tur vad blev jag avsatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.