Gäst favole Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 (redigerat) Ändrat Redigerat 15 December 2007 av favole Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jo det har jag och det vet jag.... Sluta flooda, dumfan. Att ingen kan låsa tråden så idioter som du inte skriver onödiga inlägg i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Ändrat Redigerat 15 December 2007 av favole Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Du behöver inte mod för att se leatherface.....HAHA du ser,du vet itne allt :) För att svara på ett annat påstående så finns inte leatherface med i spelet såvida du inte moddar. För att svara på det andra har jag aldrig påstått att jag vet allt om spelet. Ge upp dina patetiska försök att förvränga sanningen kring dessa myter, det är uppenbarligen få som tror på dig. Sluta även upp att vara så trångsynt som du är. Hela tråden är helt onödig eftersom det inte finns något att diskutera. Redigerat 12 December 2007 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 håller med cyper, han snackar skit. men aja vad förväntar man sig av en 12 åring som blir kåt av att ljuga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Just därför bör tråden låsas. Myterna kring SA är besvarade för länge sen och det finns inget att diskutera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 (redigerat) Ändrat Redigerat 15 December 2007 av favole Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 det är bara du och två till som har "Sett" honom på detta forum resten säger imot dig. alltså så ljuger du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Jag byry mig inte om dig Khazar,Cyper sluta lek överlägens det är inte du som vet vad jag har sett och inte... Det som inte finns kan man inte se. Orkar inte ens diskutera detta med en trångsynt P12:a som är i trotsåldern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 <!--ImageUrlBegin--><!--ImageUrlEBegin-->http://www.gta.cz/sanandreas/data/zajimavosti/23/gallery27.jpg<!--ImageUrlEnd--><!--ImageUrlEEnd--> Bild på ett myt. Tror på det för jag har sett det myten :S tror jag Det är cj med målvakts mask och värmesökande rocket luncher! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) Spök bilen har jag hittat på ps2 på andraön vid berget där man kan se bigfoot om man har moddat honom,detta är sant! Redigerat 15 December 2007 av favole Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 bilar som spawnas i Backar finns ja.sk spökbilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg