Cyper Skrivet 15 December 2007 Rapport Skrivet 15 December 2007 (redigerat) För att få ett slut på tråden så länkar jag till en relativt ny film som jag har gjort. Det har spelats in från Playstation2 för att försäkra om att informationen inte är falsk. Finns bevis på kända myter, dock inte pura Påskägg. Gör kanske en sådan film senare. Filmen finns . Gjorde även en väldigt simpel film endast för att spräcka ryktet om att bigfoot existerar. Redigerat 15 December 2007 av Cyper
sera_97 Skrivet 16 December 2007 Rapport Skrivet 16 December 2007 (redigerat) Kolla denna: . Jag känner han som spelade in den!! Filmen är moddad!! Redigerat 16 December 2007 av sera_97
Dellan Skrivet 16 December 2007 Rapport Skrivet 16 December 2007 Alla som påstår sig ha sett Leatherface ljuger. R* har själv sagt att det inte finns någon leatherface eller något annat som folk påstår sig sett. Men dem säger också att det är nått annat som lurar i skogen...
sanandreas11 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Skrivet 2 Januari 2008 StriKers har rätt om ni kollar längst bak i guiden man får med så står det thanks to så står big foot med :D
Northwest Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 jo men det är nog bara någons nickname.
Gangster4Life Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 De flesta myterna finns inte som Leatherface,Bigfoot och UFOS OBS!!! DET ÄR BARA MODS INGET ANNAT! Alla filmerna där myterna är med är fejk.... :P
dannike Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 Spökbilar:Sägs köra runt i skogarna vid midnatt. Dom finns, har tyvärr inga bilder men jag har blivit påkörd av en...
Cyper Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 Spökbilar:Sägs köra runt i skogarna vid midnatt. Dom finns, har tyvärr inga bilder men jag har blivit påkörd av en... Man för stort F! Snälla skriv inte i tråden eftersom ingen Moderator låser den får vi låta den ligga istället. No more, no more.
HabboRetrohot Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 Men, jag har då aldrig sett nånting konstigt i mitt GTA? Nog kanske det är sant, inte vet jag :s Men iaf nog hade det varit ganska coolt med det! Bara vad jag tycker iallafall
jolin154 Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 En myt börjar så biler dt mer och mer jag har varvat spelet har inte sett nån myt!!!
Rekommendera inlägg