Hoppa till innehåll

Myter På Gta Sa!


Gäst HazMupp

Rekommendera inlägg

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

jasså! varfördå?? :meddum:

Du sa att ''om hajen är en myt så har jag sett den 4 gånger.'' Exakt samma sak som att säga ''Om hajen inte finns har jag sett den fyra gånger.'' En myt är en myt och är inte sanningsenlig. Just därför lät det oerhört dumt.

 

Han menade: Om den "räknas" som en myt, har ja sett den 4 gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst jeppedoli

hahahha :lol: det är det ju ahhahahha :lol: . man kan köpa hockey mask på gta sa på binco som ser ut så.haha :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har san andreas men har inte varvat det än. De flesta av myterna är falska och man vet inte om vissa är sanna. Ingen har något bevis på att de finns...men heller inget bevis på att de inte finns. Varelsen i skogen kan t.ex vara någon av dessa och man måste kanske klara av något för att få se någon annan.

 

TRåden fortsätter!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har san andreas men har inte varvat det än. De flesta av myterna är falska och man vet inte om vissa är sanna. Ingen har något bevis på att de finns...men heller inget bevis på att de inte finns. Varelsen i skogen kan t.ex vara någon av dessa och man måste kanske klara av något för att få se någon annan.

 

TRåden fortsätter!!!

De myter som är sanna är så gott som bevisade. Det finns många bevis på ''att varelsen i skogen'', som förmodligen är bigfoot, inte finns med. Det finns inget att diskutera i tråden. Spelet är fyra år gamalt och utjatat. Det finns inget att diskutera vi har redan svar på i princip allt.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

tycker den här tråden är bra och vill hålla igång den så jag lägger in de vanliga myterna och sanning eller fejk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ska berätta om alla myter nu så att det blir klart för alla.

 

 

spökbil= vanliga bilar R# gjort för att få fler köpare + att de inte går att laga. De kallas även spökbilar för att de har motorn på när du rullar ner för nån backe.

 

leatherface= ingen vet om denna myt är sann eller fejk. R# vägrar erkänna.

 

bigfoot= fejk har till och med bevisats av R#

 

självmordsfotograf= finns.har själv sett han. en vanlig gubbe med kamera som tar ett kort säger nått och går ner i vattnet och kommer inte upp igen.

 

aliens=fejk har bevisats av R#.

 

cj mammas spöke= finns inget bevis på detta.det är troligtvis en bugg eller modd som jag sett på youtube om det.

 

cowboy murder= R# säger att ingen civil på spelet har någon personlighet men t.ex. han och självmords fotografen verkar vara lite annorlunda. cowboy mannen ska vara i en stad i öknen och gå runt och döda och mucka med folk. har inte sett han men tror på han iallafall.

 

gohst hoover= finns.samma som spökbil som spawnar i en kulle men är inte trasig och är en svävare.

 

loch ness= fejk fejk fejk.har alldrig funnits nåt så dumt som ett loch ness moster i nått GTA spel!! men dt sägs finnas hajar vilket jag tvivlar på.

 

zombielabb= finns.har sett det.en vanlig byggnad med konstiga skyltar med texten zambotech och zombielab. ligger i andra staden nära hamnen i ett stort hus/skyskrapa.

 

zombier= fejk.dessa som folk kallar zombier är endast vanliga bönder som är lite läbbiga.

 

 

 

 

 

 

Dessa är de klassaska myterna som redan är lösta så skriver detta här så inga andra kommer och skriver nåt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...