Hoppa till innehåll

Är Du Kär?

Gäst nissling

Rekommendera inlägg

• Svar 374
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Inloggad

Kommer in på gymmet i gnesta utan några vidare problem och jag får bära vilka vikter jag vill.

Skitgym måste det vara om de släpper in ungar som skryter om hur starka de är, men som egentligen sträcker sig av att lyfta ett kilo. Konstigt. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Kommer in på gymmet i gnesta utan några vidare problem och jag får bära vilka vikter jag vill.

Det måste ju vara ett bra gym som släpper in folk under 15.

Är det inte olagligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw... när du inte har något att säga så klagar du över utseendet?

Moget.

Hmmm dubbel moral?

Yes jag såg ut som ett "emo" för 2 år sedan.. so what?

Jag kan inte påstå att jag är stolt över det men jag kan inte påstå att jag ångrar det heller.

Men jag leker inte runt på internet och spelar fett tuff och ball och skit och sedan STRÄCKER ARMEN PÅ ETT GYM SÅ ATT JAG INTE KAN LYFTA EN TJEJ SOM VÄGER 1KG FÖR MIG! Serriöst... förklara hur du sträckte dig på gymmet! :) <3

"Men jag leker inte runt på internet och spelar fett tuff och ball" - Det gjorde du nyss whiteboy.

Att jag skrev 1kg var något jag bara sa för att visa att jag tycker hon var LÄTT.

Du tror väl inte bokstavligen att en människa någonsin kan väga 1kg?

Men snälla.. lär dig läsa vad du själv en gång skrivit... det står "som väger 1kg för mig" inte "som väger 1kg"...

Och nej jag leker inte cool och tuff på internet. Jag behöver inte leka för jag är cool! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw... när du inte har något att säga så klagar du över utseendet?

Moget.

Hmmm dubbel moral?

Yes jag såg ut som ett "emo" för 2 år sedan.. so what?

Jag kan inte påstå att jag är stolt över det men jag kan inte påstå att jag ångrar det heller.

Men jag leker inte runt på internet och spelar fett tuff och ball och skit och sedan STRÄCKER ARMEN PÅ ETT GYM SÅ ATT JAG INTE KAN LYFTA EN TJEJ SOM VÄGER 1KG FÖR MIG! Serriöst... förklara hur du sträckte dig på gymmet! :) <3

"Men jag leker inte runt på internet och spelar fett tuff och ball" - Det gjorde du nyss whiteboy.

Att jag skrev 1kg var något jag bara sa för att visa att jag tycker hon var LÄTT.

Du tror väl inte bokstavligen att en människa någonsin kan väga 1kg?

Men snälla.. lär dig läsa vad du själv en gång skrivit... det står "som väger 1kg för mig" inte "som väger 1kg"...

Och nej jag leker inte cool och tuff på internet. Jag behöver inte leka för jag är cool! ;)

Toff1ng
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det måste ju vara ett bra gym som släpper in folk under 15.

Är det inte olagligt?

Tror inte att det är olagligt. Här i Luleå har de ändrat till 13-årsgräns har jag för mig..

OnT: Ja, jag gillar en viss person. Dock så har jag "erfarenhet" av att inte kärlek brukar hålla särskillt länge i min ålder. =/

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Metal-fitthor-ungen, om du inte knäpper igen din käft kommer jag söka upp dig och få dig att gråta.

Det räcker, har vi sagt, är du ett inavel eller?

Men fuck you... du får mig och skratta... jag har då aldrig öppnat munnen när jag skrivit någon av dessa inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Metal-fitthor-ungen, om du inte knäpper igen din käft kommer jag söka upp dig och få dig att gråta.

Men fuck you... du får mig och skratta... jag har då aldrig öppnat munnen när jag skrivit någon av dessa inlägg?

Dum comeback rly.. "Men jag skriver ju! haha dum du är! ha...ha..."
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan slå vad om hela mitt liv, varenda ägodel i min lägenhet på att du öppnat munnen, bara öppnat den lite 1mm sådär iaf när du skrivit nått av inläggen.

Kom inte och myta.

Fuck me, gör det gärna, innan det kan du få min fot så långt upp i ditt rövhål att din andedräkt kommer lukta fotsvett i hela ditt jävla skitiga liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...