SURF Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Jag är kär i mig själv.Det där lät lite lagom miserabelt. Det gör inget, jag är också kär i dig, Sandkaka. Alla är det, det är det som är så bekvämt. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Jag är kär i mig själv. Det där lät lite lagom miserabelt. Det gör inget, jag är också kär i dig, Sandkaka. Alla är det, det är det som är så bekvämt. :rolleyes: Jag tycker synd om dom som är kära i sandkakan.. Mycket sorligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Jag förstår inte riktigt det här med att man inte ska vara ihop med en i samma klass. Eller jag kan ju förstå att när man gör slut KAN det ju bli lite pinigt men samtidigt så har man ju känt dom personerna i en stor del av sitt liv och man vet ju hurdan den personen är inte sant? Därför har jag inga problem med att var ihop med dom i ens egen klass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 njaä... kanske lite i en i min klass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Laura P. Hon bor 1 timme & 25 minuter från mig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Är Inte Kär i Någon <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) jag är kär henne ----> hon är läcker :wub: Redigerat 4 Oktober 2008 av simsocheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 JA, det är är jag. Säger dock inte namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magma! Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Ja, jag är kär, i en tjej som går i min klass. Jag är så blyg så jag vågar inte prata med henne... Jag tror att hon anar att jag tycker om henne för hon har märkt att jag brukar titta på henne :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 @Pelleolle: Bara för att du aldrig någonsing kommer komma i närheten av någon du gillar och är så oändligt avundsjuk för det behöver du inte visa det här. Vi bryr oss inte om du är en patetisk person, håll det för dig själv.bra sagt baranoi ont: nu är jag lite kär i en tjej som heter elin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 3st är jag kär i 1 Nikolina karlsson 2 Martha gillberg 3 Sien vader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Tror nog inte du är kär, bara gillar dem. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg