zitroz Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 (redigerat) lol typ enfomigaste tråden på fuska.se! "Ja, det är jag" "Nej" "Ja fast jag säger inte vem" "Ja fast jag säger inte vem för den kanske vistas här" "Ja i ....." osv.osv... Jag är inte kär men jag tycker om en tjej. Och som dom flesta andra så nämner jag inga namn ;) Redigerat 22 December 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Nope men det är en som är kär i mig som är skit jobbig (för det mesta)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Är kär i en tjej som heter Katarina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Är kär i den underbaraste person som finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Ja, jag är kär i Member och Ubuntu. Dave37 har en fin rumpa. MEMBER KOM IHÅG ATT JAG ÄLSKAR DIG. IGÅR VAR UNDERBART!! :wub: Redigerat 30 Januari 2009 av yoZhi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Kär. Nej. Har gett upp det. Nu börjar det med gillar , om det går långt blir det älskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Man ska aldrig ge upp kärleken ;) Nja, jaa... Vet inte. Kanske. Det finns en tjej som jag gillar, men hon har precis fyllt femton och skickar massa sms om att vi ska ha sex, så det blir lite väl mkt ibland! Men jag är nog kär i henne, och jag vet att hon är singel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Jag är inte kär i någon just nu. Var det nyss, men inte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Jag är inte kär i någon just nu. Var det nyss, men inte längre. Femton sekunder sedan? :P Jag är kär i dig Member... Unanswered love... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 ja e as kär :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jupp, är kär. Men hon märker inte det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Kärlek & att man är kär är ord som missbrukas. Jag gillar en person atm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg