Undead Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Inte nu. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Är Kär som fan :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Inte ett dugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Klart man är förälskad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Yes, men vill inte förstöra ännu en vänskap så jag håller käften om det..Det är typ så jag känner. Jag vågar inte berätta det för att jag är rädd att hon ska tycka jag är konstig eller nåt. Ifall du säger till en tjej du gillar att du är kär i henne och ni två är kompisar finns det risk för tre olika resultat. 1. Hon gillar dig lika mycket som du gillar henne och hon vill bli din (om hon vågar). 2. Hon gillar dig lite men är blyg så hon försöker hålla avstånd från dig en tid (1-2 veckor är väl normalt). 3. Hon gillar dig som kompis men nu när hon vet att du gillar henne mer känner hon sig osäker på vad hon ska göra. Ontopic: Är inte kär i någon just för tillfället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 (redigerat) Kär och kär, är ju lite smått kär i en tjej, men vet själv att det aldrig kommer hända. =) Redigerat 7 December 2009 av Malker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sara91 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Jorå, det går bra hittills, det lär bli något ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Visst har man känslor, men inte kär här! LETS FORM A GAY-PILE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) Tycker om en tjej lite men är inte kär Redigerat 21 Januari 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Jag vet inte riktigt om jag är kär i någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg