CHORDAZBA Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Ni börjar skrämma mig lite. Typiskt folk som går efter utseende... Jag skulle hellre vilja bli ihop med någon (dock ska hon iaf skickat en bild för att garantera att hon iaf inte är strykful) genom att ha snackat i msn, sen träffas och hångla, knulla, göra slut sen bla bla.. Än att snacka i skolan osv, för det är oftast så man failar, om typ du är kass i sängen sprider hon rykten osv. Tips, mail-order-wife.. ryska speciellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Ni börjar skrämma mig lite. Typiskt folk som går efter utseende... Jag skulle hellre vilja bli ihop med någon (dock ska hon iaf skickat en bild för att garantera att hon iaf inte är strykful) genom att ha snackat i msn, sen träffas och hångla, knulla, göra slut sen bla bla.. Än att snacka i skolan osv, för det är oftast så man failar, om typ du är kass i sängen sprider hon rykten osv. Tips, mail-order-wife.. ryska speciellt. Quote for truth ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Ni börjar skrämma mig lite. Typiskt folk som går efter utseende... Jag skulle hellre vilja bli ihop med någon (dock ska hon iaf skickat en bild för att garantera att hon iaf inte är strykful) genom att ha snackat i msn, sen träffas och hångla, knulla, göra slut sen bla bla.. Än att snacka i skolan osv, för det är oftast så man failar, om typ du är kass i sängen sprider hon rykten osv. Tips, mail-order-wife.. ryska speciellt. Quote for truth ! Så sant som sagt!Olga Vilediskovjzki, min fru. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 jag faller fan alltid för bi/lesbiska tjejer, 3e gången nu förfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 jag faller fan alltid för bi/lesbiska tjejer, 3e gången nu förfanBi är helt okej! Du, Hon och Hennes far. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 jag faller fan alltid för bi/lesbiska tjejer, 3e gången nu förfanBi är helt okej! Du, Hon och Hennes far. Ja, jo visst, haha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 jag faller fan alltid för bi/lesbiska tjejer, 3e gången nu förfanBi är helt okej! Du, Hon och Hennes far. Vad har hennes farsa med att vara bi att göra? :wacko:Om jag inte missar ett knäppt skämt och skämmer ut mig själv nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 jag faller fan alltid för bi/lesbiska tjejer, 3e gången nu förfan Bi är helt okej! Du, Hon och Hennes far. Vad har hennes farsa med att vara bi att göra? :wacko:Om jag inte missar ett knäppt skämt och skämmer ut mig själv nu... Hennes mor! Roligt att ingen annan märkte det :P *hide* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 jag faller fan alltid för bi/lesbiska tjejer, 3e gången nu förfan Bi är helt okej! Du, Hon och Hennes far. Vad har hennes farsa med att vara bi att göra? :wacko: Om jag inte missar ett knäppt skämt och skämmer ut mig själv nu... Hennes mor! Roligt att ingen annan märkte det :P *hide* *hide* indeed.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zasd Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 ja e jete kär i en chej ja kener Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 ja e jete kär i en chej ja kener Va? Kan du formulera dig lite bättre? Blev ganska rörigt att läsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 ja e jete kär i en chej ja kener http://i129.photobucket.com/albums/p222/the_x-phile/ObviousTroll.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg