PussyCat Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Tyvärr är jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Döda djur är gott! :D Du är äcklig Är du vegetarian? :unsure: Yes, läs min signatur, undrar du mer kan du pm:a så slipper tråden spåra ur. Grattis @ Damel som är förälskad, hoppas det går bra med det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Gissa i vem jag är (Kolla mitt namn)(Glömde at Y:et betyder You :S) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Gissa i vem jag är (Kolla mitt namn)(Glömde at Y:et betyder You :S)Någon som heter Jessica? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Döda djur är gott! :DDu är äcklig Varför är jag äcklig? Människan har ätit döda djur i hundratals år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Döda djur är gott! :D Du är äcklig Är du vegetarian? :unsure: Yes, läs min signatur, undrar du mer kan du pm:a så slipper tråden spåra ur. Grattis @ Damel som är förälskad, hoppas det går bra med det :) Haha tack :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Döda djur är gott! :D Du är äcklig Varför är jag äcklig? Människan har ätit döda djur i hundratals år. Ja, det har vi. Men som käre zitroz själv skrev för ca 5 inlägg sedan, ta det via PM istället. Det har inte så mycket med den här tråden att göra, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Döda djur är gott! :D Du är äcklig Varför är jag äcklig? Människan har ätit döda djur i hundratals år. Ja, det har vi. Men som käre zitroz själv skrev för ca 5 inlägg sedan, ta det via PM istället. Det har inte så mycket med den här tråden att göra, eller hur? Exakt, så då tycker jag att vi återgår till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Är inte kär men kan väl säga att det börjar växa lite känslor i mig... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Tror jag börjar få känslor för en person... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Jag hade känslor för en men det gick ju åt helvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Kärlek är fan upp och ner, men just nu så är det inget speciellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg