Pikachu86a Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Hej finns det några bra Tutorials som är på svenska? Har svårt för engelska. Det skulle vara roligt att lära sig att få in lite saker på sin sida på ett bra sätt. Så jag hopas det finns någon bra sida. Eller om ni har några tips så får ni görna komma med dem också. Jag vill görna få min sida och mit forum att se lite specielt ut. Så jag hopas ni har bra förslag eller tips. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Tutorials till vad o hur kan en 20 åring ha svårt med engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Ja till funktioner på hemsidan elelr forumet som jag har. Vet inte hur jag ska utryka det. Men det kunde vara roligt om man kunde hita något man kunde ha nytta av. Ja engelska har jag alltid varit på. Mit ordföråd liger väll ungeför på högstadie nivå. Hopas det gav en klar bild av det. Hopas du kan ge några tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Du menar script till sidan? Så om din engelska varit på högstadie nivå kan du alltså inte fått g i engelska och ite fått någon utbildning eller så är du bara inte 20? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Ja jag menar script till sidan. Jag anser att dne liger på den nivån eftersom mit ordföråd inte är så stort. Det tog tre år för mig att klara av engelska A på gymnasiet. Så det är orsaken til att jag är dålig på engelska. Men finns det någon som har något bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Vår moderator nico's site (Y) Finns i hans press Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Finns det någon mer stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Här har du några: http://www.fuska.se/forum/Photoshopguider-t88125.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Ja men jag är inte ute efter Photoshopguider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Va vill du ha då? HTML gudie? Java? Php? Jaha, ville du ha gudier till hur man kodar ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Jag vill ha gudier som jag bode kan använde på hemsidan och forumet. Så jag vet inte vad jag vill ha. Finns det något sätt så att man kan installera någon chat funktion på hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Sök på det du vill ha på google, du kan exempelvis kolla på moddar till ditt forum genom att söka på typ "mods to phpBB", eller "moddar till phpBB", om du har ett phpBB forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.