Hoppa till innehåll

Svenska Tutorials

Rekommendera inlägg

Hej

finns det några bra Tutorials som är på svenska? Har svårt för engelska. Det skulle vara roligt att lära sig att få in lite saker på sin sida på ett bra sätt. Så jag hopas det finns någon bra sida. Eller om ni har några tips så får ni görna komma med dem också. Jag vill görna få min sida och mit forum att se lite specielt ut. Så jag hopas ni har bra förslag eller tips.

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja till funktioner på hemsidan elelr forumet som jag har. Vet inte hur jag ska utryka det. Men det kunde vara roligt om man kunde hita något man kunde ha nytta av.

Ja engelska har jag alltid varit på. Mit ordföråd liger väll ungeför på högstadie nivå. Hopas det gav en klar bild av det.

Hopas du kan ge några tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag menar script till sidan.

Jag anser att dne liger på den nivån eftersom mit ordföråd inte är så stort. Det tog tre år för mig att klara av engelska A på gymnasiet. Så det är orsaken til att jag är dålig på engelska.

Men finns det någon som har något bra tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...