Guggo Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Eller varningskort =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 26,3 år :o Så du menar att om jag bara får 40 % till så blir jag bannad i 26,3 år??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Det är bara trams att sätta den på ens över 5 år. Jag tror knappt att sidan finns kvar om 5 år, blir du dessutom bannad när du är 11 och kommer tillbaks när du är 16 har du nog tröttnat för längesedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Det är bara trams att sätta den på ens över 5 år. Jag tror knappt att sidan finns kvar om 5 år, blir du dessutom bannad när du är 11 och kommer tillbaks när du är 16 har du nog tröttnat för längesedan. Varför ta bort sidan om 5år :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Admin är 20 år nu, om 5 år är han 25, vem vet om han är intresserad att fortästta då, han kanske skaffar familj, krävande jobb ect. Jag vet i och för sig inget om hur hans liv ser ut nu men det är vad jag kan tänka mig. Jag lär nog själv inte vara kvar så länge till av liknande själ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Admin är 20 år nu, om 5 år är han 25, vem vet om han är intresserad att fortästta då, han kanske skaffar familj, krävande jobb ect. Jag vet i och för sig inget om hur hans liv ser ut nu men det är vad jag kan tänka mig. Jag lär nog själv inte vara kvar så länge till av liknande själ. Ja men om han skaffar familj och så kan han väl sälja sidan till något företag eller nått sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Då kanske nån kan ta över sidan :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 För er som har hakat upp er på talet 26,3 så stog det ett ~ -tecken framför = aproximativt 26,3 år = ungefär runt 20-30 år sådär. Innebörden är att man blir bannad för alltid, inom den tiden så har man med allra största sannolikhet bytt ISP, tappat intresset, sidan bytt ägare/lagts ner etc. Om det är 10 år, 30 år eller 100 år spelar förmodligen ingen större roll. Ja Kerby, om du får två varningar till och du inte tar bort någon innan dess så kommer du med största sannolikhet att bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Det är bara trams att sätta den på ens över 5 år. Jag tror knappt att sidan finns kvar om 5 år, blir du dessutom bannad när du är 11 och kommer tillbaks när du är 16 har du nog tröttnat för längesedan. Inte säkert att sidan är fullt så populär, admin kanske inte vill ha kavr den..vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.