xantanos Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 (redigerat) Först: Hur kan ni killar veta att detta stämmer bra in på oss av det kvinliga könet? Bara för att det låter bra så betyder det inte att det är sanningen. För det andra: Den är ganska rolig men den stämmer inte så bra tycker jag. Låter mer som en model över hur alla dessa sopa operor på TV är skrivena. jag vet att en del stämmer för att jag att jag i stort sett bara umgåtts med tjejer sen jag gick i ettan, och lärt mig ganska mycket om er sen dess... och jag tycker inte att allt stämmer, bara en del av det. Redigerat 24 Juli 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Först: Hur kan ni killar veta att detta stämmer bra in på oss av det kvinliga könet? Bara för att det låter bra så betyder det inte att det är sanningen. För det andra: Den är ganska rolig men den stämmer inte så bra tycker jag. Låter mer som en model över hur alla dessa sopa operor på TV är skrivena. Möjligt att det stämmer på en del tjejer, men man ska inte klumpa ihop alla till en. Jag kan säga att det där stämmer till 0% på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Först: Hur kan ni killar veta att detta stämmer bra in på oss av det kvinliga könet? Bara för att det låter bra så betyder det inte att det är sanningen. För det andra: Den är ganska rolig men den stämmer inte så bra tycker jag. Låter mer som en model över hur alla dessa sopa operor på TV är skrivena. men visst, det håller jag faktiskt med om, och jag ber om ursäkt om jag gav det intrycket av att del av den där "guiden" stämmer på alla tjejer, det stämmer bara på en del. det stämmer tex. bara på en del av mina tjejkompisar, inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Det mannen säger = Det mannen menar # Jag är hungrig. = Jag är hungrig. # Jag är sömnig. = Jag är sömnig. # Jag är trött. = Jag är trött. # Jag måste pinka. = Ur vägen! # Jag måste lägga en kabel. = Ur vägen, och håll dig ur vägen tills dimman lättar. # Snygg klänning! = Snygg urringning! # Du verkar lite spänd, låt mig ge dig lite massage. = Jag vill röra vid dig. # Vad är det för fel? = Jag antar att sex inte kommer på frågan... # Jag har tråkigt. = Vill du älska? # Jag älskar dig. = Nu älskar vi! Hmm... Kan det stämma? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Läser ni bara "Dassboken" lr? Min morsa har "Damrummet" Där står bla det som Majjan skrev. Haha. Jag tycker iaf att den första listan är väldigt bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) Det mannen säger = Det mannen menar # Jag är hungrig. = Jag är hungrig. # Jag är sömnig. = Jag är sömnig. # Jag är trött. = Jag är trött. # Jag måste pinka. = Ur vägen! # Jag måste lägga en kabel. = Ur vägen, och håll dig ur vägen tills dimman lättar. # Snygg klänning! = Snygg urringning! # Du verkar lite spänd, låt mig ge dig lite massage. = Jag vill röra vid dig. # Vad är det för fel? = Jag antar att sex inte kommer på frågan... # Jag har tråkigt. = Vill du älska? # Jag älskar dig. = Nu älskar vi! Hmm... Kan det stämma? :lol: det där stämde rätt bra ^_^ specielt det där med massage Redigerat 10 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 älskar du mig? jag kommer be om något otroligt dyrt. Bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Haha, rolig.. men det mesta av det är väl sant ... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Roligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 (redigerat) Verkar som killar tar skämt om sitt kön bättre än tjejer, iaf enligt denna tråd. Inte för att vara offensiv. Redigerat 28 Juli 2007 av Andreasswf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) haha det var kul stämmer nog bäst på bimbos :lol: kalla det inte guide kalla det typ höversättningslista eller nått. haha en extra grej bara på skoj kvinnan säger=Kvinnan menar Det stämmer inte alls=Det stämmer med 100% :D (ta det inte fel tjejer) Redigerat 29 Juli 2007 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Det mannen säger = Det mannen menar # Jag är hungrig. = Jag är hungrig. # Jag är sömnig. = Jag är sömnig. # Jag är trött. = Jag är trött. # Jag måste pinka. = Ur vägen! # Jag måste lägga en kabel. = Ur vägen, och håll dig ur vägen tills dimman lättar. # Snygg klänning! = Snygg urringning! # Du verkar lite spänd, låt mig ge dig lite massage. = Jag vill röra vid dig. # Vad är det för fel? = Jag antar att sex inte kommer på frågan... # Jag har tråkigt. = Vill du älska? # Jag älskar dig. = Nu älskar vi! Hmm... Kan det stämma? :lol: Stämmer till 75% lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.