LuddE Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Har ni softairguns? i såna fall vilken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 nope, men skulle inte säga nej till en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) Jag har en glock 17 men jag använder den aldrig Redigerat 28 Februari 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag fick en walther CP99 i jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag har en men vet inte vad den heter ; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag har en glock 17 och en sig sauer nånstans som jag hade när jag va mindre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 i hobbexkatalogen finns det massor, typ sofairgun k-pistar, dom ser ju ut som riktiga Rånarna kan ju bar gå in på en bank med en sån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag har en Smith & Wesson, brorsorna har PP7 o Colt Double Eagle. Sen hade jag en batteridriven´en, kommer inte ihåg vad den heter. Paintball är roligare än soft air gun iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) Jag har en p228 men den e sönder.Men den var s*it grym.när vi körde krig träffa jag en kompis i huvet typ 8 gånger. Redigerat 28 Februari 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 En kille skjöt mig med paintball (i krig) rätt i huvudet på mej så jag fick en fet bula o lock i ena örat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag har ingen men vill ha. Jag har blivit skjuten i ryggen frivilligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) Jag har en Smith & Wesson, brorsorna har PP7 o Colt Double Eagle. Sen hade jag en batteridriven´en, kommer inte ihåg vad den heter. Paintball är roligare än soft air gun iallafall.. Håller med! Paintball gevär är roligare Redigerat 28 Februari 2004 av ShatterHand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.