Ytterman Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Air soft guns, som det faktiskt heter :P, är roliga tills man skaffar en gasdriven. Då blir det f*n farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Citerar min kompis: "f*n vad soft att softa den där softa snubben med softis". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 är paintboll med färgade kulor...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 är paintboll med färgade kulor...? Ja Det är med färgade kulor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Varför skulle det hetta "Paintball" då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag har två stycken.en mp5a som skjuter ett skot i taget.och en shotgun.vet inte vilket märke.shattterhand har en soft air gun pistol som han köpte utav mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hmmm har haft men den paja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 JA SÅKLART <_< JAG HAR EN K-PIST B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0l!f3^ Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag har en glock 17 men jag använder den aldrig ja har åxå glock :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) Jag har ingen Redigerat 26 Mars 2004 av Broder Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 jag tycker det är ganska kul.men min e sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag har en gas driven som e stark som F*N hur jag vet det e för att jag sköt en kompis och det blev ett djupt kött sår och jag stog 23meter bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.