Secred Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag har en gas driven som e stark som F*N hur jag vet det e för att jag sköt en kompis och det blev ett djupt kött sår och jag stog 23meter bort Äckligt... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 23 meter bort!? Och det blevett kött sår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Man får bara skjuta på typ 50 meters avstånd med Paintball gevärr.. Har en Desert Eagle, men använder den aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 man kan ha paintball kulor i soft... det är kul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 är paintboll med färgade kulor...? nja fast färgen sitter inne i kulan! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 men du som sa att man måste stå med paintball 50 meter bort så har du nog aldrig kört paintball! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) Det faktum att det är olagligt för någon under 18 att äga en softairgun påverkar inte er alls eller? Ni kan läsa mer http://www.sasf.nu/lagar.html ha en bra dag. B) Redigerat 11 Mars 2004 av suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 ja ska kanske köpa en på den här sidanwww.combatzone.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Jag har ingen, vet inte om jag skulle vilja ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Det faktum att det är olagligt för någon under 18 att äga en softairgun påverkar inte er alls eller? Ni kan läsa mer http://www.sasf.nu/lagar.html ha en bra dag. B) Nät jag köpte iaffären sa dem att mamma eller pappa skulle följa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Läs det här då: 1 § Den som uppsåtligen innehar ett skjutvapen utan att ha rätt till det eller överlåter eller lånar ut ett skjutvapen till någon som inte har rätt att inneha vapnet döms för vapenbrott till fängelse i högst ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Det faktum att det är olagligt för någon under 18 att äga en softairgun påverkar inte er alls eller? Ni kan läsa mer http://www.sasf.nu/lagar.html ha en bra dag. B) Líka mycket som att jag inte får köra moped förrns jag är 15, ha sex förrns jag är 15 (eller 16?), jobba för pengar förrns jag är 15, övningsköra förrns jag är 16.. Alltså inte ett skit =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.