Hoppa till innehåll

Ny Pc I Sommar


Kerby

Rekommendera inlägg

Har du inte tänkt på att beställa från nätet? I så fall behöver du ju bara någon affär som kan installera vista. Men om du har någon lite mer datakunnig i din familj så kan ni nog installera vista själv. För det ska inte vara alldeles för svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, jag kan beställa från nätet.

Vista är väll inte svårare att installera än XP (eller?) ?

Men problemet är att nästan alla affärer säljer bara vista och om man ser att nån säljer XP så är den för dålig. Det jag menar är att jag vill ha en XP och kanske om 1 år eller nåt sånt så kan mera program köras i vista och då ska jag installera vista på datan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vista är myket enklare att installera än vad Xp är. Mindre saker som den frågar om. Jag trår det inte är mer än 5 rutor eller möjligvist 7 rutor som kommer upp. Det är inte många i alla fall. Men Vista är klart mycket enlare att installera så klara man av att installera XP så klara man av installationen på Vista med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vista är myket enklare att installera än vad Xp är. Mindre saker som den frågar om. Jag trår det inte är mer än 5 rutor eller möjligvist 7 rutor som kommer upp. Det är inte många i alla fall. Men Vista är klart mycket enlare att installera så klara man av att installera XP så klara man av installationen på Vista med.

 

Ok :D

Men jag har allefall redan hittat en data nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...