Coojo Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag har ungefär 17/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 hmm... det beror på. Är jag ensam hemma så har jag rätt så högt,men de beror också på vikken låt jag lyssnar,tex. om jag lyssnar på 3 doors down eller nått sånt så har jag normalt. Matallica eller nått sånt så hyfsat högt och om det är tex. en bra låt av Enhärjarna,storm,midgård,ultima thule,pluton svea ir. nått sånt så har jag jävligt högt. Jag har början till tinnitus tror jag,det brukar alltid tjuta i öronen för mig,det är jävligt jobbigt storm,midgård,ultima thule,pluton svea är bra ja ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 lagom är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 1-100 kanske jag har 40-45. Ibland längre när jag är på slöhumör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Av 1-100 så kanske jag har ungefär 50-60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Brukar ha ganska högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Inte alls högt. Man måste respektera hörseln. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag har på samma ljudnivå som teven ungefär. Med andra ord på en behaglig ljudnivå, inte max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 På mp3-spelaren har jag 30 av 30. På datorn kanske jag har 70 av 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Inte alls högt. Man måste respektera hörseln. ^^ Hur kan du lyssna på Shoreline med låg volym!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Inte alls högt. Man måste respektera hörseln. ^^ Jo, en del låtar lyssnar jag på tok för hög volym. När jag sitter i tunnelbanan på mornarna och lyssnar på Mew har jag det väldigt högt så att jag inte hör allt omkring mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Mew? :o du är min spegelbild f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.