Fruktnystan Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Japp, jag vill gärna att någon förtydligar exakt vad regel §2.3 betyder. Jag har sett flera avatarer på sistånde som kan vara animerade gif-filer, så, vad är tillåtet egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Konstigt, jag har inte sett en enda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 §2.3 - Bilden får inte vara rörlig/animerad Vad är det som är oklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Ifråga sätter han reglerna? Förtydliga dig själv Kishuna. Men jag tycker att man borde få ha en liten animation om den inte uppfattas som störande. (De flesta kanske är det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Ser du någon animerad avatar så anmäl bara ett inlägg av författaren och skriv att han/hon har animerad avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 han kanske menar att han har sett bilder som har filtypen GIF. GIF måste inte vara animerade bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.