Hoppa till innehåll

Kärlek Eller Vänskap?

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vänskapen är lugnt viktigast. En tjej frågade på mej, och jag svarade ja. Hehe, dagen efteråt dumpade hon mej.

Som de flesta har sagt, kärleken väljer tyvärr ofta en annan stig i en annan skog, men vänskapen är fortfarande på samma stig som en själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Jag tycker att vänskap är viktigast, jag tror inte på något som evig kärlek. Kärleken kommer och går, men vänskapen består.

I dagens läge slutar tyvärr de flesta förhållandena, kärlek är inget du kan lägga ner hela själen i. Om du struntar i vänskapen för en pojkvän/flickväns skull och det tar slut mellan pojkvänen/flickvänen, vem ska du då vända dig till, vännen du inte har? Gör aldrig slut på en bra vänskap, den följer dig längre än kärleken. ;)

Det är i alla fall min åsikt...

Kunde inte säga det bättre själv!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo selene, på sätt och vis är dom ju det, jag har blivit sviken av vänner många gånger, så jag sätter kärleken högre även jag skulle aldrig förstöra en vänskap för att kunna få en tjej (eller kille för den delen), för att jag har så få vänner att jag värdesätter de vänner jag har mycket högt, och man kan ju älska en vän som en vän, ordet "kärlek" betyder ju inte bara kärleken man har till en partner

Redigerat av Aviator
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänskapen e viktigast för mig när det gäller kärlek så tänker jag på bedrägeri,avundsjuka och inte lika mkt frihet men det har ju också sin ljusa sida.Men vänskapen har man flera av och det finns flera man kan vända sig till ifall det går snett med en av sina polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...