Cerberus Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Testa denna länk: http://www.travian.se/?uc=se2_1573 Detta är ett super grymt strategi spel som utväcklas hela tiden. Mer info om det gryma spelet hittar du på sajten. För de som vill börja spela: Om du behöver nybörjar support kontakta: Vintrin [på travian] eller mig [cerberus] hära på Fuska.se Mvh// Robin :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Jaha, en i detta forum också... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cerberus Skrivet 24 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Hehe :) jag råkade skriva det i fel forum först :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 (redigerat) Jag har testat travian men personligen så gillar jag tribalwars.se mycket mer. Redigerat 27 Maj 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cerberus Skrivet 30 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Jag spelar det med :D men själv gillar jag då mera travian... Tribalwars är kanske bättre grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Har ni märkt att det finns en svensk tribalwars nu? Om inte så är den i alla fall mycket bättre än Travian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Varför så mycket textbaserda spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Cerberus: Vilken server spelar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 haha det är ju exakt som tribal wars, men vilket av dom kom först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicko_94 Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 haha det är ju exakt som tribal wars, men vilket av dom kom först? tror det är Travian, det finns i übermånga länder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Varför spelar ni inte Runescape istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Appelsinbjornen Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Runescape suger. Och jag fattar intehur an spelar det där spelet (altså inte rs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.