Hoppa till innehåll

Prot Specc?


Hunted
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan alla, jo nu är det såhär att jag har en lvl 41 warrior (race är i övrigt oviktigt i detta sammanhang) och undrar om ni tycker jag ska respecca till protection? (är fury atm) eller ska jag fortsätta med fury?

 

om ni tycker att jag ska hålla mig till fury säj gärna villken level ni rekomenderar att jag respeccar till prot på... tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan alla, jo nu är det såhär att jag har en lvl 41 warrior (race är i övrigt oviktigt i detta sammanhang) och undrar om ni tycker jag ska respecca till protection? (är fury atm) eller ska jag fortsätta med fury?

 

om ni tycker att jag ska hålla mig till fury säj gärna villken level ni rekomenderar att jag respeccar till prot på... tacksam för svar

 

Funderar du på att inte göra några quests, utan att bara köra instanser för att få exp till lvl 70 så tycker jag du ska specca prot.

 

Kommer du levla på quests så ska du fortsätta vara fury/arms till 70.

 

Jämför du fury/arms med prot så förlorar du lika mycket hp vilket som om du dödar en mob, bara det att det tar 2 minuter att döda en istället för 15 sek~.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På din warrior har du mycket pengar så att du kan köpa bra dual wield vapen eller har du dålig ekonomi? Har du mycket pengar så köper du imba 1handsvapen och har du inte så mycket pengar så är dett bättre att gå arms och gå på alla 2hansvapen som finns i spelet tills du kommer till Outlands där går det fortare med DW

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har haft bra med pengar, överförde allt till alliance för 3 månader sedan, har har inget men blåa vapen sedan lvl 30 så ja, jag har bra ekonomi, just nu har jag Sword of Omen i main hand och Midnight Mace i offhad... jobbar på att skaffa Vasiquers Sword atm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...