Hoppa till innehåll

Bigfoot, Leatherface Etc.


Cyper
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är inte ovanligt att det kommer upp inlägg och kommentarer som hävdar att leatherface finns, bigfoot, eller det kända vraket finns. Många här på forumet ljuger av någon anledning för att de på något sätt vill hävda sig. Desvärre håller inte detta i längden. Jag hoppas att detta inlägg skall sätta stopp på alla lögner och onödiga trådar som uppmanar till lögner och slutar med bråk.

 

''Övernaturliga saker''-tråden försvann under mystiska omständigheter vilket bekräftar att admin och moderatorer har lika lite kontroll på vad som försvinner och vad som händer i denna forumdel, och många andra. Det var bra att tråden försvann. Den starades 2004 kort efter San Andreas release och GTA-spelare hade just upptäckt att det finns massor av mystiska saker i spelet, därav börjar alla rykten. Tråden hade över hundra sidor, och allt för många var bullshit. Inget att läsa. Värdelösa lögner.

 

Det har gått tre år sedan San Andreas släpptes. Var enda kvadratmeter i spelets har besökt och staten San Andreas är utforskad helt. Det finns inga fler ''större'' övernaturliga händelser i spelet, om inte buggar. Det skulle isåfall varit bekräfat för länge sedan.

 

 

Listan nedan beskriver vad som finns och inte finns i spelet. Då du har läst detta använd det som mot argument till alla som påstår att det finns. Det spelar ingen roll vad någon på detta forum eller något annat säger, dessa saker finns inte med i Grand Theft Auto: San Andreas, frånsett om du har modat dit det.

 

Bigfoot - Falskt

Leatherface - Falskt

Lockoness -Falskt

Hajen - Falskt, finns dock en val.

CJ's mammas spöke - Falskt

Spöken - Falskt (finns dock en spöksvävare och en spökbil)

Vrak - Falskt

Serialkiller - En utpekad ped. Kan dock attackera dig.

 

Finns uppenbarligen en hel uppskö med lögner och har några av dem registrerade på andra datan. Är öppen för frågor.

Om någon babblar om detta hänvisa till denna tråd i framtiden.

 

Det är verkligen sorgligt att se folk som tror att bigfoot existerar I San Andreas. Det var väldigt länge sen Rockstar Games bekräftade den falsk vilket folk borde förstå år senare.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hajen och CJ's mammas spöke.

Det är saker jag halv tror på.

Men rätt kul guide.

Orkade tyvär inte läsa igenom allt :(

 

Jag märkte att du inte orkade läsa eftersom du fortfarande tror på det. CJ's mammas spöle finns inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var finns vraket då? Du (cyper) sa att det var sant. Lägg in en karta annars tror jag inte på det.

 

Läs i tråden för f*n. Det står att det är falskt. Det är bara ett dumt påhitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PoisoN

Det är just vad han säger -.-

 

Dessutom har Rockstar konfirmerat att Big Foot inte finns, samma sak gäller Odjuret, och jag har hört att de också konfirmerat att Leatherface inte finns, kan inte lova något.

Dessutom spelet har funnits i ca. 3 år, och det finns miljoner som spelar det, och INGEN har sett ett enda spår av det som Cyper nämner på listan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hajen och CJ's mammas spöke.

Det är saker jag halv tror på.

Men rätt kul guide.

Orkade tyvär inte läsa igenom allt :(

 

 

Spökbilarna är halvfejk. Dom finns men det är inga spökbilar. Det är bilar som respawnas i en nedförsbacke på ett ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hajen och CJ's mammas spöke.

Det är saker jag halv tror på.

Men rätt kul guide.

Orkade tyvär inte läsa igenom allt :(

 

Grejen är att dom är omöjliga att laga I garage eller Pay'n Spray. Sen står radion på samma kanal jämt. Om Rockstar Games felplacerde bilen i backen vet man dock inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...