poke_johannes Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 :) jag har alltid undrat vad är bäst pokemon teamet eftersom man bara kan ha 6 pokemon på handen ....! :lol: jag undrar vem som kan jgöra bäst teamet och det teamet tänker jag ha om det är bra ps för ruby eller Sapphire emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 vad menar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 han utlyser typ en "tävling utan pris" om vem som kan komma på bästa teamet , det ka han sedan använde på R/S/E Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 jaha man kan typ ha groudon,sin starter o linkade andra legender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke_johannes Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 men det var inte riktigt vad jag ville ha ..... jag vill ha eggxaksta pokemon!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Kyogre Groudon Rayquaza Venasaur Blastoise Charisard iaf mina bästa :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 kan man ta med evs och natures? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke_johannes Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 jack: dina vart litte bra men inga bra electisca pokemon två eld och två vatten fattas pcyhic (stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 alakazam charizard crobat articuno lugia tyranitar (jag har inte haft dem men dem är nog rätt bra.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke_johannes Skrivet 9 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 rätt bra men inga bra fight pokemon . men annars var det bra du ligger på plats nummer 1 :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 alakazam tyranitar lugia charizard machamp crobat bytte bort articuno eftersom både Lugia o Articuno är fåglar. Extra pokemon(på datan): Kyogre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Ninjask Skarmory Metagross Kyogre Mewtwo Lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg