Chihuahua Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 (redigerat) Min brorsa har ett gammalt rött Game Boy, sen har familjen det gamla NES, och jag har för mig att vi har en gammal grej som jag inte vet vad den heter, iaf man hade små disketter och spelade. Smått sämre grafik än NES, men inte mycket. Sen finns det nån gammal pryl i två-färg med det klassiska spelet där man är varsin pansarvagn och skjuter på varandra. Det är faktiskt riktigt kul. :) Redigerat 27 Juli 2004 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 men snart åker vi tillbaka till Spelen från 80 talet det kommer komma en massa classica spel till Gameboy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Har inget gammalt... :( mitt äldsta är GBC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Mitt älsta är Gbc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Mitt älsta är en gbc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg