elle_the_king Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 ja ska jag köpa det? eller finns det nåt bättre i samma prisklass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Keyboardet är helt ok. Lite avanserat i vissa lägen men i stort sätt helt OK. Logitech har alltid gjort kvalité komponenter till datorer, så musen är även den helt OK. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Jag har också det där tangentbordet, men använder det inte. Tycker det är väldigt stort och riktigt hårda knappar. Dessutom är det ganska dyrt. Displayen använder man heller inte särskilt mycket, men det beror på lite vad man spelar för spel. Men om du känner att du verkligen vill ha dessa funktioner, så köp det. Musen tycker jag du ska byta ut mot en Logitech MX518 istället. Den är billigare och enklare att använda. Det är i stort sett samma mus, bara att G5 har mer DPI som du ändå inte märker någon större skillnad med. Om jag var du skulle jag tagit något liknande: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=317910 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=307658 Men som sagt, smaken är som baken. Detta är vad jag tycker, och jag antar att du har annan smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Jag kommer mest att spela Cs och LOTRO(lord of the rings online) men är tangentbordet bra till dom spelen? Och var kan man köpa den där musen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Den där musen finns överallt. Både över nätet och i butiker. Dessvärre finns det ingen särskilt bra mjukvara för skärmen till CS. Det går heller inte så bra att använda macro-knapparna till vänster. Om du inte känner ett riktigt stort behov av tangentbordet tycker jag du ska byta till något billigare. Det är nästan för mycket funktioner på tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Självklart! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Jag har också det där tangentbordet, men använder det inte. Tycker det är väldigt stort och riktigt hårda knappar. Dessutom är det ganska dyrt. Displayen använder man heller inte särskilt mycket, men det beror på lite vad man spelar för spel. Men om du känner att du verkligen vill ha dessa funktioner, så köp det. Musen tycker jag du ska byta ut mot en Logitech MX518 istället. Den är billigare och enklare att använda. Det är i stort sett samma mus, bara att G5 har mer DPI som du ändå inte märker någon större skillnad med. Om jag var du skulle jag tagit något liknande: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=317910 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=307658 Men som sagt, smaken är som baken. Detta är vad jag tycker, och jag antar att du har annan smak. Håller med dejj där^^ Har sånnt tangentbord och sånn mus, musen är riktigt bra och skön och tangentbordet är riktigt skönt, rätt så mjuka knappar, tycker ja iafa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 tror jag ska köpa sånt tangentbord(http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=317910 ) men behåller g5 musen :P men en på den sidan där dom säljer tangentbordet skriver så här: Hämtade mitt exemplar av detta tangentbord idag och märker när jag testar det att i vissa kombinationer av knapptryckningar så kan man inte trycka ner mer än 2 knappar åt gången. Detta trodde jag var något som man åtgärdade för flertalet år sedan, men tydligen inte Saitek. Riktigt uselt för ett gaming tangentbord. Ska man bara skriva med tangentbordet så rekommenderar jag det tack vare sina sköna och ljudlösa knappar. Ska man däremot spela spel så rekommenderar jag att man köper ett annat tangentbord som klarar av mer än 2 knappar nedtryckta åt gången är det så eller? nisom haR det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 (redigerat) Köp musen iaf... Den är bra Redigerat 26 Maj 2007 av comgoran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 m nån undrar så är LOTRO ungefär som wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Jag skulle köpa 2 möss Den du har valt och en med finger inloggning (finger avläsare) så jag kan logga in fort. Bygga om är kul. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Vrf har man sådana tagentbord?? tycker att de e så onödigt... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.