Inside Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Jag ska ha prov i Historia men vet inte vem som byggde Vasaskeppet. Är tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Henrik Hybertsson hette skeppsbyggmästaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 NÄE!!! det var adolf hitler!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Henrik Hybertsson hette skeppsbyggmästaren. Ok, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Kungen som beställde bygget av Henrik (som var holländare) hette Gustav II Adolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Var det inte kungen som byggde skeppet? Eller är jag bara vilse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Var det inte kungen som byggde skeppet? Eller är jag bara vilse? Du är vilse, men det är inte konstigt om man kollar vilken tid du postade detta inlägg... kl 5.41 på en LÖRDAG, hur orkar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 (redigerat) Var det inte kungen som byggde skeppet? Eller är jag bara vilse? Ingen aning!? Jag kämpar på! :) Redigerat 2 Juni 2007 av Mosa1NaganT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.