nikee Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 QUOTE (nikee @ 28/02-2004 19:09:17) är det nån som har en autograf? ja har fyra det e alla 4 rhcp meddlemarna vad e rhcp för nåt? det e red hot chili peppers, ja glömde att ja har anders svenssons oxå min kusin känner honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 (redigerat) Jag har ingen... :( Redigerat 29 Mars 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Jag har ingen... :( Jag har inte heller nån. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 jag va på genrepet i melodifestivalen då fick jag nåra autografer som Lena ph,sara Löfgren,Peter Settman,Andres,fame och e-type... har fler autografer men orker inte skriva dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Haha jag har min katts autograf. dEN HAR INTE NI ja men jag har min katts autograf + min dators Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NAstuffing Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ja har 2 pac's slå det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 vad e Pac´s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 hitills har jag Thomas Hallings autograf upphäftad på min vägg.... han besökte min skola...mycket kul! *inte ironi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 ja har 2 pac's slå det ni Han e ju död Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Vem e det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NAstuffing Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 ja och jag fick den för länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NAstuffing Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 hahha ingen kunde slå den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.