MrSnow Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Jag behöver lite hjälp. När jag har suttit och spelat ett tag så blir skärmen helt rosa alla andra färger får en rosa ton. Jag har tryckt fast sladded ordentkigt i både skärm och data men det funkar ej. Ensda lösningen är att slå den i fustration. Som om den vill reta mig :angry:. Det funka tillfälligt men inte i längen. Hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 hmm, hur gammal är skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Blir allting rosa, eller är det bara vissa färger som blir det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero92 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Det beror nog på glapp i skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jo, det är då det enda jag kommer på. Eller så är det nåt med grafikkortet. För efter jag bytte grafikkort så fick jag lite missfärgningar på skärmen men det var bara på vissa ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 hänt samma sak för mig om den är gammal så är den tyvärr slutkörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Kan hända om man leker eller har lekt med magneter nära skärmen XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 hehe, jo. Men då brukar det oftast försvinna efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Kan hända om man leker eller har lekt med magneter nära skärmen XD Kan du läsa min tankar? Ontopic: Det kan bero på ca 5 saker... 1. Dina grafikkorts-drivrutiner är otroligt gamla. 2. Du har magneter nära skärmen. 3. Det är glapp i skärmen, kolla så att alla sladdar är ordentligt insatta. 4. Grafikkortet är sönder. 5. Skärmen är sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jag vet vcad felet är! jag hade samma fel på förra skärmen. Det är kabeln som fackar dig. Den har antagligen böjts (asså järnen inutti) eller så har den glap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Prova att uppdatera grafik drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.