fabban133 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 e de nya splinter cell essentials bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 de är ju bara för dig att gå in o läsa va proffsen tkr ist för att fråga om varje spel här !!! www.gamereactor.se eller vad som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Exakt, köp en prenumeration på någon speltidnig. Då kommer du även se att essentials är snart ett år gammalt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 fast man ska inte lita på vad alla speltidningar skriver heller. dom snackar mycket skit. jag har blivit skitförbannad när jag läst vissa recensioner.. det enda sättet att få en riktig bild av spelet är väl att testa det själv egentligen. bara för att man recenserar spel som ett yrke så kan man inte tala för nån annan än en själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 fast man ska inte lita på vad alla speltidningar skriver heller. dom snackar mycket skit. jag har blivit skitförbannad när jag läst vissa recensioner.. det enda sättet att få en riktig bild av spelet är väl att testa det själv egentligen. bara för att man recenserar spel som ett yrke så kan man inte tala för nån annan än en själv. men de är ju vad dom tkr om spelet.. lika dant här . han kommer få olika svar.. o han ställer fråga hela tiden: är de spel bra, är de spelet bra.. lika bra han letar upp gratistidning som gamereactor.se!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 28 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 de är ju bara för dig att gå in o läsa va proffsen tkr ist för att fråga om varje spel här !!! www.gamereactor.se eller vad som helst <{POST_SNAPBACK}> [/qu ok men de e lite svårt för jag kan ingen pro hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 men som ja skrivit nu så har du www.gamespot.com , www.gamereactor.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 (redigerat) fast man ska inte lita på vad alla speltidningar skriver heller. dom snackar mycket skit. jag har blivit skitförbannad när jag läst vissa recensioner.. det enda sättet att få en riktig bild av spelet är väl att testa det själv egentligen. bara för att man recenserar spel som ett yrke så kan man inte tala för nån annan än en själv. jo det är sant. bara man inte hänger upp sig på vad någon har skrivit. då kan det bli att man går miste om ett spel som man kanske skulle gillat skitmycket. men det är sant som du säger, det skadar aldrig att höra andras åsikter. men jag kollar hellre trailers och gameplay-videos än läser vad andra tycker. bara sök upp det på youtube eller nåt. Redigerat 29 Maj 2007 av kn3ckarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg