Hoppa till innehåll

E De Nya Splinter Cell Essentials Bra?

Rekommendera inlägg

fast man ska inte lita på vad alla speltidningar skriver heller. dom snackar mycket skit. jag har blivit skitförbannad när jag läst vissa recensioner.. det enda sättet att få en riktig bild av spelet är väl att testa det själv egentligen. bara för att man recenserar spel som ett yrke så kan man inte tala för nån annan än en själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fast man ska inte lita på vad alla speltidningar skriver heller. dom snackar mycket skit. jag har blivit skitförbannad när jag läst vissa recensioner.. det enda sättet att få en riktig bild av spelet är väl att testa det själv egentligen. bara för att man recenserar spel som ett yrke så kan man inte tala för nån annan än en själv.

men de är ju vad dom tkr om spelet.. lika dant här . han kommer få olika svar.. o han ställer fråga hela tiden: är de spel bra, är de spelet bra.. lika bra han letar upp gratistidning som gamereactor.se!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo det är sant.

bara man inte hänger upp sig på vad någon har skrivit. då kan det bli att man går miste om ett spel som man kanske skulle gillat skitmycket. men det är sant som du säger, det skadar aldrig att höra andras åsikter.

men jag kollar hellre trailers och gameplay-videos än läser vad andra tycker.

bara sök upp det på youtube eller nåt.

Redigerat av kn3ckarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...