Garderobsapa Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 många tkr säkert att det är coolt att ha haft slagsmål slagit folk osv, har bara en sak att säga det är inte det sista saken går till lime 10åringen kanske du borde kolla vad du skriver innan du skickar in bara ett tips för du har mkt sav fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Ja, alla slår mig hela tiden. Men jag är van. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Att jag har blivit slagen har väl hänt, men det var mest under lågstadiet, då jag var en tönt... Från 4an och framåt har jag typ aldrig blivit slagen. Och isåfall bara på skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 inte så många gånger men deremot har jag blivit jävligt förbanad flera gånger i förskolan och startat bråk utan minsta anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Oh, Jag blir mobbad på skolan jag :( Eftersom jag EJ är Svensk! förra året Tappade jag Behärskningen och for efter ett par som höll på att Retas och så, Fick betalt för att springa efter dom och skriva 'Håll Munn ' Dom fllde ner mig i marken och sparka och klev i ansiktet & Magen och lite på halsen! Og det harh änt flera gånger, att jag har blivit slagen, en gåång var jag nära bli kvävd av dom med. järn pinne mot halsen jätte hårt. och aldig ser lärorna det, och dom lirkar ur sig varje gång. INTE roligt. Varje dag att höra, 'Spansk-polsk-norsk Jävel' Os.v jag blir typ slagen av dom pojkarna i min klass VARJE dag. f*n vad fegt. Jag förstår inte hur du kan stå ut med det, om jag hade varit du hade jag bytt skola. Om du blir slagen som barn kommer ditt spyke du kommer ha spår av det hela ditt liv. Avbryt det nu medan du kan. Om inte lärarna bryr sig betyder det att du går på en skitskola, och i så fall är det värt att byta i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 På min födelsedag också! Det har jag också blivit. Får bara lusen att skallra dom elaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 På skoj ja, på riktigt nej, fast kanske blir imorron =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Oh, Jag blir mobbad på skolan jag :( Eftersom jag EJ är Svensk! förra året Tappade jag Behärskningen och for efter ett par som höll på att Retas och så, Fick betalt för att springa efter dom och skriva 'Håll Munn ' Dom fllde ner mig i marken och sparka och klev i ansiktet & Magen och lite på halsen! Og det harh änt flera gånger, att jag har blivit slagen, en gåång var jag nära bli kvävd av dom med. järn pinne mot halsen jätte hårt. och aldig ser lärorna det, och dom lirkar ur sig varje gång. INTE roligt. Varje dag att höra, 'Spansk-polsk-norsk Jävel' Os.v jag blir typ slagen av dom pojkarna i min klass VARJE dag. f*n vad fegt. Jag förstår inte hur du kan stå ut med det, om jag hade varit du hade jag bytt skola. Om du blir slagen som barn kommer ditt spyke du kommer ha spår av det hela ditt liv. Avbryt det nu medan du kan. Om inte lärarna bryr sig betyder det att du går på en skitskola, och i så fall är det värt att byta i alla fall. Hon borde egentligen anmäla lärarna om de inte gör något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 När jag var typ 12 var jag kaxig som f*n mot allt som rörde sej så då ficc jag väll lite stryk av niorna... Men nu är det inte många som vågar längre. Inte dom i skolan iallafall. Men utanför så ere j'vligt mycce slågsmål. Gängbråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 man slåss ju me kompisarna varje dag, men det e ju bara på skoj :) . har nog bara blivit slagen en gång seriöst. det va typ i fyran, jag och en kille började typ bråka av nån anledning, och då slog han mej på näsan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Blev alldrig slagen men jag tog en stifftpenna och stack den i kinde på honom och puttade ner honom i ett stup. Han gjorde illa sig i smalbenet,,,,,, Jag fattar inte hur jag gjorde det.. Adrenalin kick kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antvari195 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 hÄR KAN NI BÄRETTA OM NI BLIVIT SLAGNA I SKOLAN! Själv har jag blivit slagen av en stark kille i min klass. Mina kompisar sa att han var grinig. jag sa "ha ha du e grinig" Då slog han mig skit hårt i magen! På min födelsedag också! :angry: men du kanske inte skulle ha sagt att han var grinig...Inte roligt att bli slagen på sim födelsedag dock...Xl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.