MursCruento Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Nej. Men jag kom och tänka på ett pundhuvud som jag började slåss med en vinter någon gång, kom inte ihåg riktigt hur det slutade men jag var ju hel iaf, killens polare sa åt mig att spotta på honom också haha. är mest rädd för hans kompis som blir helt psyko om han blir förbannad han skallade en kille en gång.Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Bara jag som hatar trådar som den här? p9 - p11 Tror dom är coola då dom har slagit ner någon, hatar verkligen det. Våld finns inte på särskilt hög nivå i den åldern ens, och nej, jag tycker inte såhär för att jag är klen. Det är jag inte heller. Tycker nån kan låsa den här tråden, vad finns det att diskutera egentligen? "Jag har blivit slagen i skolan! :( :( " Och? Ta och lös det med mamma och pappa istället. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Vi brukar ha lite slapkrig på skoj ibland. Mer är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Har aldrig blivit slagen men jag och mina vänner brukar slå andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Nej, jag har inte blivit slagen i skolan. Och jag har aldrig varit nära på att bli slagen också. //Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Det var väl i femman som jag verkligen blev slagen senast, men han som jag rök ihop med är en av mina bästa kompisar nu. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Folk tycker verkligen att det är s.k coolt att slå människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Jag blir slagen, sparkad, knäad och armbågad dagligen av 21-28 åringarXD Fast de e för att jag kör Thaiboxning=D Ananrs har jag bara blivigt knäad i magen när jag va 8 år av en som va 11, för att jag ägde honom på fotboll.XD Nu för tiden tror jag ingen vill slåss med mig, för jag kör Thai och är ganska Stark:P Har bra gener=D Men är inte den som vill slåss, känns bara onödigt. Fast visst skulle jag slåss tillbaka om någon attackerade mig lr någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Av kompisar, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Fick en smäll i nacken igår. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 jag slår på allt och alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Jag är inte den som slåss.. för jag är inte lika oschyst som alla andra i denna tråd ;) Men iaf.. men en gång har jag blivit slagen av en kompis på näsan så jag började blöda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.