KaramellKing Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 nej har respekt >_> Samma här! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Förut men det var på skoj, nu har jag blivit starkare än alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Jag ger stryk... Om det behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Ett litet as kastade en snöboll i facet på mig.. Sedan såg man aldrig honom igen :) LOL Aldrig blivit slagen, mer än av typ en armé 8 åringar X: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Ett litet as kastade en snöboll i facet på mig.. Sedan såg man aldrig honom igen :) LOL Aldrig blivit slagen, mer än av typ en armé 8 åringar X: eh så du vet snöboll är inte direkt nåt ''slag'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 hÄR KAN NI BÄRETTA OM NI BLIVIT SLAGNA I SKOLAN! Själv har jag blivit slagen av en stark kille i min klass. Mina kompisar sa att han var grinig. jag sa "ha ha du e grinig" Då slog han mig skit hårt i magen! På min födelsedag också! :angry: :huh: Spelar roll, jag blir slagen hela tiden, men jag bryr mig inte så mycket.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) Jag blev slagen rätt hårt i huvet i fredags. Sen jaga jag killen resten av dan men jag fick inte tag på honom. Och den fege lille j*veln våga inte komma till skolan i måndags heller. :P Redigerat 18 December 2007 av sert219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 jag har blivit slagen och slått andra, oftast på skoj men ibland inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Nej, jag får inte stryk i skolan, jag gav en stryk förra månaden i skolan =/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 uh jäkla 10-åringar, lär er stava jäkla småungar, aa gå till mamma och böla! ni ska bort, sätt åldersgräns på 13 år för f*n HAHA säger killen som är 13 (undrar varför just 13 :P). Back to topic nej jag har inte blivit slagen (eller inte ordentligt något slag då och då me inget alvarligt) och så lite fotbolls skador förståss (is skolan). Men nej inte så att ajg har blivit ner slagen någonsin Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Nej, det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Jag har slått lite på skoj men om läraren ser det så får hon damp på mig och säger att "om någon ser det där och tror att det är på riktigt, då kommer han/hon som ser det att ta ett basebollträd och slå ut tänderna på dig". Jag blev slagen när jag gick i 4-5, men nu vågar ingen vara kaxig mot mig. Hahaha, basebollträd :D Hahaha! Bara så att du vet, det heter Basebollträ! inte träd! To the Topic: Jo en gång, jag hade typ snubblat i skogen och blev brun om baken (det var blött ute) Och då kom det några j*vlar och retade mig om att jag hade skitit på mej <_< Tillslut blev jag så förbannad att jag började sparka på dom och då började en av dom att slå tilbaka och så slogs vi lite grann tills han blev så j*vla feg och drog mitt hör ner mot marken (det gör svin ont om man har långt hår, som jag har) Sen orka jag inte med honom och gick därifrån.. Redigerat 29 December 2007 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.