purjo Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 yep, elr han typ butta in mig i handtaget i bussen och då spöade jag upp honom genom att nästan bryta hans ben. några av mina kompisar han att stoppa mig som tur va... för honom. (OBS) jag blir psyko, när jag blir förbannad ja non gång men det va när dom hoppa på bakifrån sen fick dom fet med spö hela skolan är typ polare med hela skolan(killen muckar gräll med allla) ingen vågar gå på mig nu är starkast i skolan Otroligt vad folk e starka å coola på internet. Ont: Njae, bara "på skämt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 men det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dataexperten Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Häromdagen! Av min bästa kompis! Har fortfarande kvar ett stort blåmärke under ögat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Häromdagen! Av min bästa kompis! Har fortfarande kvar ett stort blåmärke under ögat! Jag tycker du borde hitta en ny bästa kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Nej, orka slåss, jag brukar skojbråka ibland. Lite små kul att reta folk sen blir slår dem ner en på skoj, hoppar alltid på dem bakifrån men lyckas aldrig dra ner dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 vart så j*vla förbannad så jag dödade nästan 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 ja skjöt min fröcken för hon gav mig lecksa när jag var bårta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 vart så j*vla förbannad så jag dödade nästan 3 Tyvärr, men att nerdraga och kasta pennor och sudd på folk räknas inte som att 'nästan döda'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 ja non gång men det va när dom hoppa på bakifrån sen fick dom fet med spö hela skolan är typ polare med hela skolan(killen muckar gräll med allla) ingen vågar gå på mig nu är starkast i skolan med tanke på din stavning är du nog inte ens starkare än mig-,,- man kan inte avgöra på stavningen lol Du jag kommer ner till Ramnäs och kollar hur stark du är ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Blivit slagen Har slagit.. Helt onödigt egentligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Ingen vågar slå mig, då skickar jag s*tan på dom. :) Ingen vågar slå mej heller Min kusin är starkast på skolan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Våldsamma typere här. Vissa är ju t.o.m mördare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.